دوست عزيز از شما دعوت ميشود كه فكر خود را آزاد كنيد زيرا كه خدا تو را آزاد آفريده است به طور مطلق خود را تسليم تنها خدا كنيد و خود را از قيد و بندهاي مذاهب ساختگي رها كنيد

آخرين تغييرات 26 مرداد سال 89

 نكات قرآني     اخبار    دانلود    زندگي    تزکیه نفس   نوزده   رد حديث وسنت   خدا یکتاست  

نماز  

واسطه ها در پرستش و نیایش  

شفاعت  

پیام خدای مهربان به مردم ایران  

پیام خدای مهربان به مردم تاجيكستان  

پیام خدای مهربان به مردم افغانستان  

وبلاگ انگلیسی  

سایت عربی  

2/12/2005

رشاد خليفه


بسم الله الرحمن الرحيم

به علت سوء تفاهماتي كه در مورد دكتر خليفه پيش آمده است و اطلاعات نادرستي كه بعضي از فرقه ها در مورد او منتشر ميكنند مجبور به نوشتن مقاله اي در اين زمينه شديم كه اميدواريم اطلاعات كافي را داده باشد.

رشاد خليفه

https://www.sharemation.com/godisone/Khalifa.jpg?uniq=-bs28bn


رشاد خليفه داراي درجه پي اچ دي در رشته شيمي بيولوژي و مهندسي سيستمها بود. حرفهاي ضد و نقيضي از طرف تابعان حديث در مورد دكتر رشاد خليفه نوشته شده است.دكتر رشاد خليفه مردي بود كه بنيان تابعان حديث و تالمود (شيعه و سني و مسيحي و يهودي) را به لرزه درآورد.خيلي از طرفداران اين فرقه ها سعي در خراب كردن دكتر خليفه كردند و اين چيز طبيعيي است و انتظار ديگري نميتوان از آنان داشت. زماني كه معجزه عدد 19 را كشف كرد همه مسلمانان از كشف او استقبال كردند و مدتها در مجالس شادي ميكردند. اما زماني كه اعلام كرد حديث و سنت جزو اسلام نيست همان كساني كه از معجزه 19 او استقبال كرده بودند زير معجزه 19 او زدند و اورا مرتد اعلام كردند و 19 را بازي رياضي به حساب آوردند.

دكتر خليفه در نوزدهم نوامبر 1935 در مصر متولد شد. پدر او رهبر يكي از فرقه هاي صوفي مسلك مصري بود.مسلك پدرانش درست برخلاف مسلك رشاد بود. عقيده رشاد براساس پرستش تنها خدا بنا شده است.او در سال 1959 به آمريكا رفت و در آنجا دكتراي شيمي اش را در دانشگاه آريزونا اخذ كرد و بعد درجه پي اچ دي را از دانشگاه كاليفرنيا اخذ كرد. او مشاور ارشد ملل متحد در بخش كشاورزي و بيوشيمي بود.او مطالعاتش را در زمينه قرآن شروع كرد. با استفاده از كامپيوتر معجزه 19 را در حروف مقطعه قرآن كشف كرد. قرآن را براساس نظرات يكتاپرستي به انگليسي ترجمه كرد و كتابهايي در مورد رد حديث و سنت و همچنين معجزه عدد 19 نوشت.

محمد رسول خدا آخرين نبي(پيامبر) بود اما آخرين رسول(فرستاده) نبود. بلكه بعد از محمد رسول خدا رسولاني ديگر خواهند آمد و براساس قرآن تبليغ خواهند كرد.اما براي اين كه بيشتر بدانيم واقعا بين نبي و رسول فرق است يا نه بهتر است كه آيه زير را نگاه كنيم :

[33:40] ما كان محمد ابا احد من رجالكم ولكن رسول الله وخاتم النبيين وكان الله بكل شيء عليما
[33:40] محمد پدر هيچ يک از مردان شما نبود. او رسول خدا و آخرين پيامبر بود. خدا از همه چيز کاملا آگاه است.

در آيه فوق خداي بزرگ اعلام ميدارد كه محمد خاتم النبين است، نه خاتم المرسلين. کمی توجه کنید می بینید که خدا در این آیه برای محمد از هر دو واژه پيامبر و رسول استفاده کرده است تا تفاوت در این دو را آشکارا بیان کند و تاکید کند که محمد هم رسول خداست و هم آخرین کسی که پیامی را برایتان آورده است.

خدای قادر مطلق در سوره المرسلات به معنی فرستاده شدگان از فرشتگان به عنوان رسولان سخن می آورد . فرشتگانی که ابر ها را به امر پروردگار می رانند و فرشتگانی که تنظیم کنندگان هستند( سوره الصافات) فرشتگانی که نفس انسانها را می ربایند.خدا همه این فرشتگان را رسولان خود می نامد یعنی کسانی که رسالتی از جانب خدا دارند .حالا بیایید بیاندیشیم که چرا خدای دانای مطلق برای توضیح موقعیت محمد به جای آخرین رسول( خاتم المرسلین) از واژه ( خاتم النبیین) آخرین پیامبر استفاده کرده است ؟

زیرا بسیاری از این فرشتگان بعد از مرگ محمد نیز رسالتشان پا بر جاست و منطقي نيست كه ما محمد را آخرين رسول بناميم.

بعد از محمد رسولاني ديگر خواهند آمد تا كه پيام قرآن را برسانند. و رسولاني كه سه شرط زير را دارند به عنوان رسولان خدا تلقي ميشوند در غير آن صورت به عنوان رسولان شيطان تلقي ميشوند.

1- رسول بايد از طرف خدا بينه و نشانه اي داشته باشد مثل عصا براي موسي و قرآن براي محمد و ناقه براي صالح و 19 براي رشاد خليفه .
2- رسولان خدا پيام يكتاپرستي را رواج ميدهند و فقط به طرف خدا ميخوانند و از تنها قرآن حرف ميزنند.و فقط پيامشان را تبليغ ميكنند.
3- براي رساندن پيام مزد و اجرت نميخواهند.

رشاد خليفه بر طبق آيه زير رسول ميثاق خداست.و تمام شرايط بالا را دارد. و معجزه عدد 19 را به همراه داشت.
يکى از پيشگويى هاى مهم در قرآن اينست که رسول ميثاق خدا پس از اينکه همه پيغمبران به اين دنيا آمدند، و پس از اينکه همه کتابهاى خدا تحويل داده شدند، فرستاده خواهد شد.
[3:81] واذ اخذ الله ميثق النبين لما ءاتيتكم من كتب وحكمة ثم جاءكم رسول مصدق لما معكم لتؤمنن به ولتنصرنه قال ءاقررتم واخذتم على ذلكم اصري قالوا اقررنا قال فاشهدوا وانا معكم من الشهدين

[3:81] خدا از پيامبران ميثاقي گرفت و گفت: "من به شما كتاب آسماني و حكمت خواهم داد. پس از آن، رسولي خواهد آمد كه تمام كتاب هاي آسماني موجود را تصديق خواهد كرد، بايد به او ايمان آوريد و او را حمايت كنيد." او گفت: "آيا با اين موافق هستيد و پيمان مي بنديد كه اين ميثاق را به انجام برسانيد؟" آنها گفتند: "ما موافقيم." او گفت: "پس شما شهادت دادهايد و من هم همراه با شما شهادت مي دهم."

آن رسول ميثاق محمد نميتواند باشد زيرا كه در آيه اي ديگر 33:7 همان ميثاق به صورتي ديگر ذكر شده است.

[33:7] واذ اخذنا من النبيين ميثقهم ومنك ومن نوح وابرهيم وموسى وعيسى ابن مريم واخذنا منهم ميثقا غليظا
[33:7] به ياد آور كه ما با پيامبران ميثاق بستيم، همين طور با تو (اي محمد) با نوح، ابراهيم، موسي و عيسي پسر مريم. ما از آنها پيماني محكم گرفتيم.*

همانطور كه ميدانيد در آيه ذكر شده خداي مهربان عمدا كلمه "منك" (از تو محمد) را ذكر كرده است تا كه نشان دهد آن رسول ميثاق كسي به غير از محمد است .

رسول ميثاق خدا، رسول متحد کننده است. مأموريت اوپاک کردن و متحد کردن اديان کنونى است در يک دين واحد : اسلام (تسليم( .
اسلام اسم نيست ؛ بلکه توجيه تسليم کامل شخص است به تنها خدا، بدون بت قرار دادن عيسى، مريم، محمد يا مقدسين. هر کس داراى چنين مشخصاتى باشد "مسلمان" (تسليم شده) است. بنابراين، شخص ميتواند يهودى مسلمان، مسيحى مسلمان، هندوى مسلمان، بودايى مسلمان يا مسلمان مسلمان باشد.رسول ميثاق خدا ادعاى خدا مبنى بر اينکه "تنها دين قابل قبول از نظر خدا، تسليم است" را تحويل ميدهد (۳:۱۹) و اينکه "هر کس غير از تسليم را بعنوان دين انتخاب کند، از او قبول نخواهد شد" (۳:۸۵(

طريقه انجام ميثاق از زبان خود رشاد خليفه:
اگر چه از لحاظ اين دنيا پيغمبران مرده اند، اما ما ميدانيم که روحشان، شخص اصلى، اکنون در باغ عدن جاييکه آدم و حوا زندگى ميکردند، هستند. بسيارى از آيات ما را آگاه مى سازد که مؤمنانى که بدنشان را باقى ميگذارند و از اين دنيا ميروند، نمرده اند. (۲:۱۵۴، ۳:۱۶۹، ۴:۶۹). اگر چه آنها نمى توانند به دنياى ما باز گردند (۲۳:۱۰۰)، اما آنها "زنده" هستند در پرديس.هنگام زيارت حج خود در مکه، روز سه شنبه سوم ديحجه سال ۱۳۹۱ هجرى مصادف با ۲۱ دسامبر سال ۱۹۷۱، قبل از طلوع آفتاب، من، رشاد خليفه، شخص اصلى، روح، نه جسم، به جايى در آسمان برده شدم که بعنوان رسول ميثاق خدا به همه پيغمبران معرفى شدم. من از جزييات و اهميت اين واقعه آگاهى نشدم تا رمضان سال ۱۴۰۸ هجرى.آنچه که من در آگاهى کامل مشاهده کردم، اين بود که در حالى که نشسته بودم، پيغمبران يک يک بطرف من آمدند، به صورت من نگاه کردند، سپس سرشان را بعلامت تصديق تکان دادند. خدا آنها را با همان قيافه اى که در زمان خودشان در اين دنيا بودند، با لباسهاى زمانشان به من نشان داد. جوى بود هيبت انگيز، لذتبخش و محترمانه.بجز ابراهيم، هويت هيچکدام از پيغمبران براى من مشخص نشد. ميدانستم که همه پيغمبران آنجا بودند، از جمله موسى، عيسى، محمد، هارون، داود، نوح و بقيه. فکر ميکنم دليلى که هويت ابراهيم براى من آشکار شد اين بود که درباره او سؤال کردم. بنظرم آمد که چقدر به اقوام من شباهت دارد - خود من، پدرم، عموهايم. در آن موقع بود که متعجب شدم، "اين کدام پيغمبر است که شبيه اقوام من است" جواب آمد: "ابراهيم." به هيچ زبانى صحبت نمى شد. همه ارتباطات فکرى بود.

وظايفي بر عهده رسول ميثاق خدا قرار داده شده بود كه آن را به تمام مردم دنيا از تمام اديان رساند از جمله :


1- كشف معجزه 19
2- از بین بردن 2 آیه آخر سوره 9 که بعد از مرگ محمد به قران اضافه شده بود
3- فرمان خدا این نیست که دست دزد را ببرید ( دست دزد را باید علامت بگذارید(
4- آشکار کردن فاسد بودن حديث و سنت
5- -اعلام اینکه در روز قیامت هیچ کسی قدرت شفاعت نخواهد داشت به جز بخشنده ترین(خدا(
6- كسي كه در سن پايينتر از 40 سالگي بميرد به بهشت زيرين خواهد رفت (هركسي و از هرديني ميخواهد باشد) .
7- اعلام اينكه طريقه زكات دادن در اسلام منحرف شده است.
8- طريقه كشته شدن پيامبر عيسي
9- انحراف حجاب
10- همه اديان بايد خود را جزو ملت ابراهيم معرفي كنند
11- دليل خلقت ما در اين دنيا
12- و ....
13- براي كسب ساير اطلاعات به سايت

www.efarsi.org

مراجعه شود.


بالاخره در سال 1990 ميلادي در مسجد توسان (tucson) در آريزونا رشاد خليفه به دست فرقه اي از به اصطلاح مسلمانان جهادي به شهادت رسيد.