دوست عزيز از شما دعوت ميشود كه فكر خود را آزاد كنيد زيرا كه خدا تو را آزاد آفريده است به طور مطلق خود را تسليم تنها خدا كنيد و خود را از قيد و بندهاي مذاهب ساختگي رها كنيد

آخرين تغييرات 26 مرداد سال 89

 نكات قرآني     اخبار    دانلود    زندگي    تزکیه نفس   نوزده   رد حديث وسنت   خدا یکتاست  

نماز  

واسطه ها در پرستش و نیایش  

شفاعت  

پیام خدای مهربان به مردم ایران  

پیام خدای مهربان به مردم تاجيكستان  

پیام خدای مهربان به مردم افغانستان  

وبلاگ انگلیسی  

سایت عربی  

12/15/2009

بنام خدا بخشنده مهربان


واسطه قراردادن در پرستش و نیایش

بيشتر گفته هاي زير در يكي از گفتمانها در جواب تعدادي از كاربران گفته شده است. كاربراني كه سعي مي كردند خواندن غير خدا را توجيه كنند. نيت خويش را پاك كنيد و با دقت به همه دلايل توجه فرمائيد :


قسمت اول : فایل آکروبات

قسمت دوم : فایل آکروبات

قسمت سوم : فایل آکروبات

قسمت چهارم : فایل آکروبات

قسمت پنجم : فایل آکروبات

2 : نظرات

At 1:25 PM, Anonymous Anonymous said...

خدا خواستار به سختی افتادن انسان نبوده و خدا انسان را یک موش آزمایشگاهی برای دیگر موجودات (بعضی از ما،ها) در قرآن معرفی نکرده و شیطان مطرود و دیگر مریدانش، هستند که به بهای به خشم آوردن خدا (آتش جهنم) انسان را آزمایش می کند و خدا هیج نیازی به آزمایش انسان ندارد. خدا دشمن انسان نیست و کلیه آزار و اذیت های انسان از طرف شیطان و مریدانش می باشد.
حرفهایی که به وسیله ما (فرشتگان آسمانی یا موجودات فضایی) در قرآن گفته میشود را باکلمات خود خدا اشتباه نگیرید، و نیز کنش و واکنش آن موجودات با انسان و جوامع. مثلاً (ما مسلما، شما را با ترس، گرسنگى، از دست دادن پول، جان و محصولات امتحان خواهيم كرد. به صبوران بشارت بده. سوره بقره آیه 155)
نقش خدا در کائنات مجموعه ای از نقشهای متفاوت و محدود خدا در زندگی کلیه موجودات کائنات و البته فراتر از آن می باشد.
نقش خدا در زندگی هر موجودی متناسب با شعور و آزادی های داده شده به آن موجود می باشد و آزادی بیشتر به معنی دخالت کمتر و مستقیم خدا در زندگی (تصمیم گیری) آن موجود و انتظارات بیشتر خدا از آن موجود می باشد.
خدا تشخیص عمل خوب و بد را در داخل هر انسانی قرار داده است سوره الشمس آیه 8 و تمامی انسان ها به اختیار خود اعمال خوب یا زشت را انجام می دهند و انسان نیاز بخصوصی به تدریس در رابطه با تشخیص عمل خوب و بد ندارد. خداوند عادل نیز انسان را در گرو اعمال خود می داند. عمل خوب یعنی گره گشایی از مشکلات نفر و یا جامعه و عمل بد یعنی گره انداختن در زندگی نفر و یا جامعه می باشد. قرآن کتاب علم و دانش کل کائنات و موجودات ساکن آن، جهت راهنمائی و هدایت انسان ها و جامعه بشری از طریق ابراز حقایق مطلوب یا نامطلوب می باشد.

 
At 12:42 AM, Blogger Estadeh said...

با سلام
دوست من, من برای سایت اصلی مسجد توسان هم ایمیل فرستادم. اینجا هم از شما درخواست میکنم که اگر آقای رشاد خلیفه معجزه ای ارائه مرده اند ارایه دهید. از آنجا که من شخصا به بسیاری از حرفای ایشان اعتقاد دارم اما اینکه کسی ادعای رسالت کند و دریافت وحی بسیار با اداعای عالم بودن و اسراری از اسرار قرآن را کشف کردن متفاوت است. اگر نشانه ای موجود است لطفا از طریق آدرس ایمیل زیر با من در ارتباط باشید:
am4296@saclink.csus.edu
در پناه خدای حیّ و قیّوم

 

Post a Comment

<< صفحه اصلي