دوست عزيز از شما دعوت ميشود كه فكر خود را آزاد كنيد زيرا كه خدا تو را آزاد آفريده است به طور مطلق خود را تسليم تنها خدا كنيد و خود را از قيد و بندهاي مذاهب ساختگي رها كنيد

آخرين تغييرات 26 مرداد سال 89

 نكات قرآني     اخبار    دانلود    زندگي    تزکیه نفس   نوزده   رد حديث وسنت   خدا یکتاست  

نماز  

واسطه ها در پرستش و نیایش  

شفاعت  

پیام خدای مهربان به مردم ایران  

پیام خدای مهربان به مردم تاجيكستان  

پیام خدای مهربان به مردم افغانستان  

وبلاگ انگلیسی  

سایت عربی  

2/18/2005

تراژدي عمومي

تراژدي عمومي



كسي فكر نميكرد كه بعد از محمد رسول خدا رسولي ديگر بيايد.اين هميشه قانون طبيعت بوده است. هر بار رسولي آمده است مردم گفته اند كه ديگر رسولي بعد از او نخواهد آمد. زماني كه يوسف پيامبر فوت كرد پيروانش گفتند كه او آخرين رسول است و ديگر بعد از او كسي ديگر نخواهد آمد.اين يك تراژدي عمومي است.

[40:34] ولقد جاءكم يوسف من قبل بالبينت فما زلتم في شك مما جاءكم به حتى اذا هلك قلتم لن يبعث الله من بعده رسولا كذلك يضل الله من هو مسرف مرتاب

[40:34] پيش از آن هم يوسف با آياتي روشن نزد شما آمده بود، اما شما به شك خود نسبت به پيام او ادامه داديد. سپس، هنگامي كه او مرد، شما گفتيد: "خدا پس از او رسول ديگري نخواهد فرستاد. (او آخرين رسول بود)!"** خدا اين چنين کساني را که از حد تجاوز مي کنند و مرددند، به گمراهي مي فرستد.

رسول ميثاقي كه بعد از محمد ميايد و طبق آخرين كتاب آسماني (قرآن) عمل ميكند. رسول ميثاق قانون جديد وضع نميكند كتاب جديد نمياورد بلكه او كتاب قرآن را تاييد ميكند و او رسول متحد كننده است.

يکى از پيشگويى هاى مهم در قرآن اينست که رسول ميثاق خدا پس از اينکه همه پيغمبران به اين دنيا آمدند، و پس از اينکه همه کتابهاى خدا تحويل داده شدند، فرستاده خواهد شد.
[3:81] واذ اخذ الله ميثق النبين لما ءاتيتكم من كتب وحكمة ثم جاءكم رسول مصدق لما معكم لتؤمنن به ولتنصرنه قال ءاقررتم واخذتم على ذلكم اصري قالوا اقررنا قال فاشهدوا وانا معكم من الشهدين

[3:81] خدا از پيامبران ميثاقي گرفت و گفت: "من به شما كتاب آسماني و حكمت خواهم داد. پس از آن، رسولي خواهد آمد كه تمام كتاب هاي آسماني موجود را تصديق خواهد كرد، بايد به او ايمان آوريد و او را حمايت كنيد." او گفت: "آيا با اين موافق هستيد و پيمان مي بنديد كه اين ميثاق را به انجام برسانيد؟" آنها گفتند: "ما موافقيم." او گفت: "پس شما شهادت دادهايد و من هم همراه با شما شهادت مي دهم."

آن رسول ميثاق محمد نميتواند باشد زيرا كه در آيه اي ديگر 33:7 همان ميثاق به صورتي ديگر ذكر شده است.

[33:7] واذ اخذنا من النبيين ميثقهم ومنك ومن نوح وابرهيم وموسى وعيسى ابن مريم واخذنا منهم ميثقا غليظا
[33:7] به ياد آور كه ما با پيامبران ميثاق بستيم، همين طور با تو (اي محمد) با نوح، ابراهيم، موسي و عيسي پسر مريم. ما از آنها پيماني محكم گرفتيم.*

همانطور كه ميدانيد در آيه ذكر شده خداي مهربان عمدا كلمه "منك" (از تو محمد) را ذكر كرده است تا كه نشان دهد آن رسول ميثاق كسي به غير از محمد است .

رسول ميثاق خدا، رسول متحد کننده است. مأموريت اوپاک کردن و متحد کردن اديان کنونى است در يک دين واحد : اسلام (تسليم( .
اسلام اسم نيست ؛ بلکه توجيه تسليم کامل شخص است به تنها خدا، بدون بت قرار دادن عيسى، مريم، محمد يا مقدسين. هر کس داراى چنين مشخصاتى باشد "مسلمان" (تسليم شده) است. بنابراين، شخص ميتواند يهودى مسلمان، مسيحى مسلمان، هندوى مسلمان، بودايى مسلمان يا مسلمان مسلمان باشد.

خداي مهربان توانا زماني كه نذارت دهنده اي براي مردم ميفرستد شيطان هم چندين رسول دروغين ميفرستد كه وظيفه رسولان دروغين خراب كردن و بدنام كردن رسولان خداست.

رشاد خليفه به عنوان رسول ميثاق از طرف خدا فاسد بودن حديث و سنت را آشكار ساخت و همچنين معجزه 19 در قرآن را به همه نشان داد.

اما از طرفي ديگر كساني مثل احمد قادياني هم حديث و سنت را رد ميكردند و آن را شعار خود قرار داده بودند اما او در عوض براي خود حديث و سنت ساخته بود. در حقيقت براي خود شريعت ساخته بود. در حالي كه كتاب آسماني نازل شده است و شريعت كامل است . رسول ميثاق فقط كارش بيداركردن بود و نه چيزي ديگر.
احمد قادياني براي خود قداست قائل بود . در حالي كه رشاد براساس قرآن فقط خدا را ميخواند.و فقط خداي مهربان را پرستش ميكرد.

و از طرف ديگر فرقه بهائي عدد 19 را براي خود مقدس ساخته بودند . بطوريكه تعداد روزهاي ماه را 19 روز به حساب مياوردند و شيطان از اين حيله براي مسخره جلوه دادن و انكار كردن معجزه 19 استفاده كرد. واقعا حيله شيطان خيلي بزرگ است. فرقه بهائي براي خود كتابهاي اقدس و بيان را درست كردند و اين بر خلاف خاتميت پيامبران است.

از اين قبيل حيله هاي شيطان در زمان محمد رسول خدا هم بوجود آمد. در زمان محمد رسول خدا قرآن از نظر ادبي و لغوي در نظر همه معجزه بود. شيطان براي از بين بردن و فراموش كردن معجزه ادبي قرآن كساني مثل مسيلمه را فرستاد تا مثل سوره هاي قرآن را درست كنند. و البته مسيلمه توانست عده زيادي را به طرف خود بكشاند. اما خواست خدا بالا تر از خواست شيطان است و كارهاي شيطان مسخره است و بعد از مدتي رو ميشود.زيرا كه مطالب احمد قادياني و بهائيه در مورد حديث و 19 رو شده است و در نظر همه خنده دار است.


درست در زماني كه رشاد خليفه به عنوان رسول ميثاق از طرف خداي مهربان تعيين شد شيطان ملعون هم كسي به اسم سلمان رشدي را فرستاد.

رشاد خليفه اعلام كرد كه دو آيه آخر سوره توبه جزو قرآن نيست و اين مطلب را به عنوان يكي از وظايف رسول ميثاق به تمام مردم دنيا ابلاغ كرد و كتابي در اين زمينه نوشت با عنوان "آيات شيطاني".در اين كتاب اعلام شد كه 19 سال بعد از مرگ پيامبر محمد در كميته جمع آوري قرآن دو آيه به سوره توبه اضافه شد كه در نسخه پيامبر نبود سپس در زمان خليفه مروان بن حكم قرآني كه با دستهاي خود پيامبر نوشته شده بود از بين برده شد و به اين ترتيب مروان بن حكم نسخه نوشته شده بوسيله پيامبر را از رسميت انداخت. اما خداي مهربان از طريق رسول ميثاق به تمام مردم دنيا اعلام كرد كه اين دو آيه جزو قرآن نيست و از طريق كد 19 هم اين موضوع اثبات ميشود. زيرا كه كه خدا خودش حفاظت قرآن را برعهده گرفته است و اين حفاظت از طريق كد 19 و ساير معجزات قرآن انجام ميشود زيرا با كوچكترين تغيير در قرآن معجزه 19 به هم ميخورد و محل تغيير يافت ميشود خدا اينجوري كتابش را از تحريف مصون ميدارد.


از طرفي ديگر در همان سال كسي مثل سلمان رشدي دقيقا كتابي به همان اسم "آيات شيطاني" نوشت كه غوغاي زيادي به پا كرد. درحالي كه كتاب كاملا بي محتوايي بود اما خيلي از به اصطلاح مسلمانان را به خود مشغول كرد. شيطان از اين طريق توانست آن دو كتاب را با هم خلط كند و سعي كرد هردو نفر را يكي حساب كند. بطوريكه 38 (19*2( نفر از علماي عربستان طي جلسه اي در همان سال هردو نفر را مرتد اعلام كردند و اين حيله شيطان بود. زيرا كه دكتر خليفه از قرآن حرف ميزد و به طرف خدا فرا ميخواند اما سلمان رشدي به طرف شيطان فرا ميخواند.

شيطان هميشه عامه مردم را به اين طريق گول ميزند .

قبل از اينه كه كد 19 كشف شود شيطان و دستيارانش بوسيله فرقه بهائي عدد 19 را بد جلوه دادند.همين حالا هم عده زيادي كه معجزه 19 را قبول ندارند به اين خاطر است كه ميگويند عدد 19 جزو مقدسات بهائيه است.
و اين در حالي است كه بهائيه چيزي از رابطه رياضي 19 در قرآن را بدست نياورده اند و نمونه كارهايي كه در مورد 19 انجام داده اند اين بوده است كه تعداد روزهاي ماه را به 19 روز تغيير دهند و ...

و همچنين شيطان شعار (كفايت كتاب خدا) را بوسيله قاديانيها خراب كرد.در حال حاضر اگر به مسلمانان بگوييد كه كتاب خدا كافي است و احتياجي به كتابهاي حديث نيست فورا ميگويند كه قاديانيها هم اين را ميگويند. و به اين طريق شيطان مساله را براي آنها خلط كرده است.در حالي كه قاديانيها حديث و سنت محمد را رد ميكنند اما احمد قادياني براي خود حديث و سنت ساخته بود! واقعا حيله شيطان خيلي بزرگ است .

و همچنين مفهوم پرستش فقط خدا را از طريق گروههاي تروريستي مسلمان (كه ادعاي يكتاپرستي ميكنند) از چشم همه انداخت.اين گروهها ادعاي يكتاپرستي ميكنند اما در كنار آن عمليات تروريستي انجام ميدهند.

زماني كه دكتر خليفه از اسلام ابراهيمي حرف ميزد عده ديگري در همان زمان شعار صدور اسلام محمدي را سر ميدادند. شيطان حيله اش بزرگ است . فقط بندگان مخلص خدا نجات ميابند.


اما چرا خدا حالا رسول فرستاد؟

همانطور که در آيه ۳:۸۱ ، خدا رسولى فرستاده تا پيام هاى تحويل داده شده بواسطه همه پيغمبران را بهم پيوند دهد، آنها را خالص کرده و در يک دين متحد کند: اسلام. مسلما ً زمان انجام اين پيشگويى فرا رسيده است، به دلايل زير:
1- يهوديت، مسيحيت و اسلام بيش از حد تصور به فساد کشيده شده اند.
2- همه پيامهاى خدا تحويل داده شده اند؛ قرآن آخرين کتاب است.


يهوديت

بهترين مثال يهوديت فاسد امروزى را ميتوان در کتابهاى خاخام مشهور، هارولد اس کوشنر پيدا کرد. در کتاب پرفروشش بنام "وقتى پيش آمدهاي بد براى آدمهاى خوب رخ ميدهد،" کتابهاى ايوان، سال ۱۹۸۱، خاخام کوشنر چنين ميگويد:
به ما نصحيت ميشود تا جايى که ميتوانيم اين دنيا را جدى بگيريم، تا مبادا معلوم شود که اين تنها دنيايى است که خواهيم داشت، و در اينجا است که بايد بدنبال دليل و عدالت باشيم. (صفحه ۲۹(
در اين دنيا پيش آمدهاى بد براى آدمهاى خوب رخ ميدهد، اما اين خدا نيست که آنرا ميخواهد. خدا مايل است که مردم آنچه استحقاق آن را دارند دريافت کنند، اما او هميشه نميتواند آنها را ترتيب دهد. (صفحه ۴۲(
خدا از آن بالا نمى آيد پايين تا قانون طبيعت را براى حفاظت آدمهاى پرهيزکار از آسيب، بهم بزند. اين دومين زمينه اى است در دنياى ما که باعث ميشود بلاها بر سر آدمهاى خوب بيايد، و خدا باعث آن نيست و نميتواند آن را متوقف سازد. (صفحه ۵۸(
خدا نميتواند همه کار انجام دهد، اما بعضى از کارهاى مهم را ميتواند انجام دهد).صفحه۱۱۳(
ما نميتوانيم از او بخواهيم تا ما را از مرض مصون بدارد، زيرا او نميتواند اين کار را انجام دهد. (صفحه ۱۲۵(
من محدوديت هاى او را تشخيص ميدهم. او تا حدى ميتواند انجام دهد که قانون طبيعت، تکامل طبيعت انسان، و آزادى اخلاقى انسانى اجازه ميدهد. (صفحه 134)

مسيحيت

اگر عيسى همين امروز دوباره زنده شود، مسيحيان او را به صليب خواهند کشيد. طلاب برجسته مسيحى به نتايج محکم و استوارى رسيده اند که مسيحيت امروزى هيچ ارتباطى با عيسى ندارد و اينکه اصول آن در کنفرانس نايسين بطور کشنده اى تحريف شده بود (سال ۳۲۵ ميلادى). به کتاب "افسانه تجسم خدا" چاپ وست مينستر، فيلادلفيا، سال ۱۹۷۷ رجوع کنيد.

اسلام

اگر محمد به اين دنيا باز گردد، "مسلمانان" او را تا پاى مرگ سنگسار ميکنند. دينى که امروزه از آن پيروى ميکنند بکلى با اسلام يا تسليمى که ابراهيم و محمد وعظ ميکردند، فرق دارد. هر کارى که "مسلمانان" انجام ميدهند اشتباه است : اولين ستون (شهادت(، ادان، وضو، نمازهاى روزانه، زکات، حج و همه آداب دينى ديگر در اسلام منحرف شده است.
دينى که هرگز از طرف خدا تأييد نشده (۴۲:۲۱)
اينکه تا چه حد اسلام به فساد و تباهى کشيده شده، در جدول زير توضيح داده شده است:
آيين ساختگى تخلف از اصول قرآنى:
1- اضافه كردن منابع حديث و سنت در كنار قرآن

2- کشتن کسى که مرتد است
3- قطع کردن دست دزد
4- سنگسار کردن زنا کار
5- کشتن هر کسى که نماز نميخواند
6- کشتن کسى که براى بار چهارم مشروبات الکلى خورده است
7- ممنوع کردن عبادت براى زنانى که در عادت ماهانه هستند
8- ممنوع کردن شرکت زنان در نماز جمعه
9- بت قرار دادن محمد بر عليه خواسته او
10- او را "حضرت محمد" خواندن
11- قبر او را "مسجد مقدس" قرار دادن
12- ادعا ميکنند که او قدرت شفاعت دارد
13- جعل داستان غير قابل دفاع معراج پيغمبر به بهشت با اسب (با سرعت نور) و منصرف کردن خدا از حکم ۵۰
نماز با سرعت نور،در حالي كه او هنوز در راه کهکشانى شيرى در حرکت ميبود.
14- اضافه کردن اسم محمد به اولين ستون اسلام
15- اهانت به محمد با معرفى او بعنوان مردى شرير
16- ادعا ميکنند که چشم هاى مردم را در مى آورده
17- ادعا کردند که از نظر جنسى با ۳۰ مرد برابرى ميکرده
18- ادعا کردند که محمد مرد بيسودادى بود، بدون هوش فکرى
19- روش تغديه عجيب و غريب با حرام هاى غدايى بسيار
20- تغيير ماههاى مقدس
21- بى اعنايى به زکات، با تغيير دادن آن
22- ظلم به زنان و مجبور کردن ايشان به پوشيدن روسرى
23- ظلم به زنان و مجبور كردن ايشان به پوشيدن لباسهاى غير منطقى؛ و محروم کردنشان از حق و حقوق ازدواج، طلاق، ارث، و غيره...
24- اهانت به زنان با تعليم اينکه "اگر ميمون، سگ، يا زنى از جلوي شخصى که در حال نماز خواندن است رد شود، نمازش باطل ميشود"


25- اعلام اينكه قرآن بدون كتابهاي آشفته حديث قابل فهم نيست.
26- جعل قوانين بسيار از وضو گرفتن، تا نماز خواندن،خوابيدن، و ناخن گرفتن و دستشويي رفتن
27- حرام کردن طلا و ابرايشم براى مردان
28- حرام کردن موسيقى و هنر
29- مسخره کردن اسلام با گفتن اينکه زمين روى نهنگ بزرگى بنا شده است!!
30- درست كردن زيارتگاههايي در هر محله اي!


31- انجام دادن عمليات تروريستي به نام يكتاپرستي


32- اجبار در دين به اسم امر به معروف و نهي از منكر


اين قسمت کوچکى از تخلفاتى است که "مسلمانان" روزانه مرتکب آن ميشوند. به اين خاطر است که خدا رسول ميثاق را حالا فرستاده است.